video, testi, traduzioni, interpretazioni...

giovedì 4 aprile 2013

Enzo Jannacci - Andava a Rogoredo



[1964]

Andava a Rogoredo


Quest ca sunt dré a cüntavv, l'è 'na storia vera, 
de vün che l'è mai stà bún de dì de no; 
I s'era conossü visin a la Breda; 
lì l'era d' Ruguréd e lü... su no! 
Un dì lü l'avea menada a veder la Fiera, 
la gh'eva un vestidin color del trasú; 
disse: "vorrei un krapfen... non ho moneta" 
"Pronti!" El gh'ha dà dés chili... e l'ha vista pü! 
Andava a Rogoredo, cercava i suoi danée; 
girava per Rogoredo e vosava come un strascée: 
"No, no, no no, non mi lasciar, 
No, no, no no, non mi lasciar, 
mai, mai, mai!" 
Triste è un mattin d'Aprile senza l'amore! 
I gh'era vegnü anca in ment d'andà a 'negass 
là dove el Navili l'è pussé negher, 
dove i barcún i poeden no 'rivà... 
E l'era bel fermott de giamò un quart d'ura, 
e l'era passà anca el temp d'andà a timbrà: 
"...mi credi che 'massàmm, ghe poeuss pensar süra; 
'dess voo a to' i mè dés chili... poi si vedrà!" 
Andava a Rogoredo, cercava i suoi danée; 
girava per Rogoredo e vosava come un strascée: 
"No, no, no no, non mi lasciar, 
No, no, no no, non mi lasciar, 
mai, mai, mai!"